با حضور معاون اقتصادی استاندار؛
مسائل و مشکلات روستاهای چخماقلو (دارالشهدا ) و گرمک از توابع شهرستان مانه و سملقان در نشستی با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و معتمدان این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 23 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی که با همراهی مدیران کل دستگاه های اجرایی در این روستا حضور یافته بود، اظهار داشت: یکی از سیاست های استان حضور مدیران در مناطق روستایی برای آگاهی و حل مسائل و مشکلات آنان است و امروز به احترام شهدای روستای شهیدپرور دارالشهدا در این روستا حضور یافتیم و از نزدیک مباحث این منطقه را مورد بررسی قرار دادیم.
وی افزود: ساماندهی آب روستا یکی از مطالبات مردم این منطقه بود که احداث مخزن آب و انتقال آب از چشمه از راهکارهای ارائه شده بود.
وی ادامه داد: جابجایی و نوسازی تیر برق ها، ساماندهی سیم های برق سنتی و هم چنین برق رسانی به منازل خارج از حریم از تصمیمات این نشست برای حل مشکلات برق این منطقه بود.
پورعیسی افزود: آسفالت و سنگفرش 1500 متر راه دسترسی و به روزرسانی طرح هادی روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هم چنین قول مساعد اداره کل منابع طبیعی برای برگزاری نشستی با محوریت حل مشکلات عرصه با مردم این منطقه از دیگر مصوبات این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار