کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند
تابناک چهارمحال وبختیاری- اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با اجرای فعالیتهای فرهنگی با ایام مبارک ماه رمضان آشنا می شوند.
کد خبر: ۶۱۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 23 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از اجرای فعالیتهای ویژه مذهبی در ماه مبارک رمضان با عنوان « ماه نور» جهت اعضای کودک و نوجوان مرکز خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاههای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در راستای تبیین فرهنگ دینی در اعضا افزود: آشنايي با قرآن، روان خواني قرآن، آموزش مفاهيم قرآن  ، ترجمه لفظ به لفظ آيات قرآن (آموزش ترجمه ي تحت الفظي)، آشنايي با احاديث ماه رمضان همراه با تصوير سازي از جمله کارگاههای مختلف در راستای اجرای طرح  "ماه نور " در مراکز استان محسوب می شود.
فرزاد رحیمی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی هنری توسط اعضای کانون در این خصوص گفت: تصویر سازی احادیث ماه مبارک رمضان، ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقات نقاشی  و سفالگری، کاردستی، کارت پستال سازی، جزء خوانی اعضا و خانواده ها و...  از دیگر کارگاههایی است که با هدف پرورش خلاقیت و پرورش تفکرات دینی در اعضا صورت می گیرد و در این کارگاهها کودکان و نوجوانان می توانند تصویرهای ذهنی خود از این ماه مبارک را به صورت عینی و ملموس تصویر سازی کنند و در نهایت در نمایشگاهی مورد بازدید اعضا و خانواده ها قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار