فرماندار اسفراین خبر داد
فرماندار اسفراین گفت: در سال گذشته مردم ولایتمدار شهرستان اسفراین مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۶۱۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 24 May 2018

جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور فرماندار و دیگر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد جواد نوروزی در این جلسه ضمن قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم این شهرستان در بازسازی عتبات عالیات گفت: بازسازی عتبات عالیات و مشارکت در این امر خداپسندانه فرصت بسیار بزرگی برای سرمایه‌گذاری معنوی است.

وی گفت: مردم مؤمن و متدین دارالقرآن اسفراین با توجه به عشق و علاقه وافری که به ائمه اطهار علیهم‌السلام  دارند همه‌ساله در این امر خداپسندانه مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

فرماندار اسفراین گفت: مردم مؤمن و متدین دارالقرآن اسفراین با توجه به عشق و علاقه وافری که به ائمه اطهار علیهم‌السلام  دارند همه‌ساله در این امر خداپسندانه مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

وی افزود: در سال گذشته مردم مؤمن و متدین و ولایی این شهرستان مبلغ ۶۵ میلیون تومان وجه نقد جهت بازسازی عتبات عالیات اهدا نموده‌اند و ستاد بازسازی این شهرستان توانسته در سال گذشته برای دومین سال متوالی در ایام اربعین حسینی در کربلا معلی به کمک مردم خیر این شهرستان موکبی را بنا کند و از زائرین اباعبدالله الحسین (ع)  در این ایام پذیرایی کنند و در سال گذشته تعداد ۱۰ نفر استادکار نیز به کربلای معلی جهت بازسازی اعزام نمایند.

نوروزی گفت: برای امسال نیز مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان کمک مردمی به عتبات عالیات پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم به همت مردم دوستدار اهل‌البیت (ع) این امر محقق شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین از اجرای چندین پروژه بزرگ در عراق توسط ایرانیان خبر داد و افزود: پروژه صحن حضرت زهرا (ع) یکی از بزرگترین طرح عمرانی در کشور عراق است که با تکمیل آن فضای حرم حضرت علی (ع) چندین برابر افزایش می‌یابد.

سرهنگ مهدی الهی راد گفت: همچنین صحن عقیله بنی‌هاشم (س) در کربلا معلی از دیگر طرح‌های بزرگ ستاد عتبات عالیات در کشور عراق می‌باشد که کار احداث آن آغازشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار