مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، گفت: بزرگترین دارایی و ثروت یک سازمان انسجام، هماهنگی، تمرین و مشق برای بهترکردن این موضوع است که این امر مهمترین مشخصه یک سازمان رشد یافته است.
کد خبر: ۶۱۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 27 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده در جلسه شورای برنامه ریزی این اداره کل به انعقاد تفاهم نامه های کاری با شهرستان های استان اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از معاونت های فرهنگی و هنری و روسای ادارات شهرستان های استان اذعان داشت: این تفاهم نامه ها خط مشی ها را مشخص و سندی برای اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری است و ارتباط سیستمی ایجاد می کند.

وی، در ادامه با تاکید بر اجرایی کردن هر چه بهتر بندهای تفاهم نامه در شهرستان ها گفت: با توجه به اینکه شاخص های توسعه در هز شهرستان در تفاهم نامه ها لحاظ شده است از این پس کلیه گزارش ها در شورای برنامه ریزی بر اساس بندهای تفاهم نامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها صورت پذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در فرهنگ و ارشاد اسلامی خود بنیاد بودن و مستقل بودن را مشق می کنیم، اظهار کرد: تعامل با بخش های مختلف به پیشرفت اهداف سازمانی کمک خواهد کرد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد و شهرستان ها با موضوعات گسترش مراکز فرهنگی و هنری، اجرای تمامی جشنواره های فرهنگی و هنری استانی در شهرستان ها، از مصوبات این شورا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار