جانشین سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با اشاره به اهمیت رسانه در شناساندن انقلاب اسلامی به جهانیان رسانه را سنگر خط مقدم جبهه فرهنگی در مقابل دشمنان دانست.
کد خبر: ۶۱۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 27 May 2018

ابوالقاسم چمن پیش از ظهر امروز در جلسه دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: به برکت  انقلاب اسلامی سنگرهای دفاع متعدد است و بسیجیان امروزه در هر لباس و هر جایگاهی سنگرهای انقلاب را حفظ  می‌کنند.

جانشین سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی ادامه داد: بسیج رسانه در این زمان برای حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب در برابر تهاجم دشمنان در سنگر خط مقدم جبهه فرهنگی است.

وی افزود: بسیج رسانه در مقابل امپراتوری رسانه غرب که وظیفه  آن‌ها تهاجم  به انقلاب اسلامی است، وظیفه مهمی بر دوش دارد تا خارج از مرزهای جغرافیای صدای انقلاب را به گوش جهانیان برساند.

چمن تصریح کرد: وظیفه رسانه انقلابی است که محدودیت و معذوریت‌ها را ببیند و کمبودها را لمس کند و ظرفیت‌ها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را که مورد هجمه  دشمنان است برای جوانان و جهانیان بازگو کند.

جانشین سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در پایان با ابراز خوشنودی از این‌که رسانه‌های استان در تجمیع مبانی انقلاب در حال حرکت هستند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها وظیفه  دارند با قلم‌فرسایی، ولایت مطلقه فقیه و شهدا را به جامعه و نسل جوان معرفی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار