وحید نمازی:
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از وصول 400 اثر به دبیرخانه سومین کنگره ادبیات آئینی استان خبر داد و گفت: تعداد آثار در بخش شعر بیش از داستان است، از این رو شاهد حضور شاعران بیش از نویسندگان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۱۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 04 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، وحید نمازی اظهار داشت: فراخوان این کنگره در دو بخش شعر و داستان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و حوزه هنری گلستان ویژه استان‌های خراسان شمالی و گلستان در بهمن‌ماه سال گذشته منتشر و به دلیل استقبال خوب هنرمندان تا سی‌و‌یک اردیبهشت ماه تمدید شد.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی افزود: مجموعا 400 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد، از این میان 100 اثر در بخش داستان و 300 اثر در بخش شعر دریافت شده است.
به گفته نمازی، تعداد 80 اثر در دو بخش شعر و داستان از هنرمندان استان گلستان می‌باشد که با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار و ظرف 10 روز آینده داوری آثار انجام خواهد شد .
وحید نمازی ادامه داد: در بخش داستان و در رده سنی بزرگسال 90 اثر، زیر 20 سال 3 اثر و در بخش ویژه 7 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است .
وی گفت: در بخش شعر نیز در رده سنی بزرگسال 281 اثر ، زیر 20 سال 9 اثر و در بخش ویژه 10 اثر به دبیرخانه سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی واصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار