بیانیه حزب موتلفه اسلامی در خراسان شمالی به مناسبت روز قدس
حزب موتلفه اسلامی در خراسان شمالی به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای از امت شریف ایران اسلامی و مردم خراسان شمالی خواست تا در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.
کد خبر: ۶۱۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 07 June 2018

حزب موتلفه اسلامی در خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از همه ملت ایران خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

پیش به‌سوی کندن غده سرطانی اسرائیل

بیش از سال‌هاست  است که رژیم خون آشامان صهیونیست دریکی از حساس‌ترین نقاط جهان اسلام لانه کرده‌اند قدس که روزی قبله‌گاه همه بندگان خدا بود اکنون با نقشه‌های شوم مکاران عالم به جولانگاه ظلم و ستم صهیونیست‌ها تبدیل‌شده است. کشتن زن و بچه‌های بی‌گناه و بی‌پناه و به خاک و خون کشیدن زنان و مردان بی‌دفاع داغ ننگی است که تا قیامت بر پیشانی این جنایتکاران خواهد ماند.

بمباران انسان‌هایی که برای در امان ماندن از حمله‌های ناجوانمردانه جباران، باتحمل گرسنگی و تشنگی روزه  به گوشه‌ای خزیده‌اند چه وحشتناک است  و چه قساوت قلب و چه ددمنشی که این‌همه جنایت حق صهیونیست‌های غاصب دانسته شود!. (و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون). خفاشان شب‌پرست بدانند روزی تاریکی رخت بر خواهد بست. و خورشید پیروزی بر بام غزه طلوع خواهد کرد.

آنها معنای  اصابت موشک به قلب تل‌آویو  و پرواز پهباد های مقاومت بر فراز سرزمین‌های اشغالی را خوب می‌فهمند. و این جنایات هول‌انگیز آنها نشان دریوزگی و خواری و وحشت آن‌هاست. شک نیست که روز بروز فریاد مقاومت رساتر و شمشیرش برنده‌تر و ضربات مهلکش بر سر صهیونیست‌ها کوبنده‌تر از قبل فرود خواهد آمد. اما اینها قدم‌هایی به‌سوی پیروزی است. باید تاآخرین‌نفس‌ها جنگید. و ما که دستمان از شلیک گلوله به قلب چون سنگ این حیوانات انسان‌نما کوتاه است.

بی‌صبرانه در انتظار روز قدس هستیم تا  با دنیایی از خشم و غضب و نفرت، انزجار خود را از این جباران خون‌آشام اعلام کرده و با مردم مظلوم غزه همدردی کنیم. با همه‌ی وجود می‌آییم و باوجودی سرشار از عشق به خدا و دوری از ابلیس برون و نفس درون به جهانیان اعلام خواهیم کرد که ما مدافعان شعار شهید همیشه جاوید رمضان هستیم که فرمود: کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا

وعده ما صبحگاهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در پهنه‌ی خراسان شمالی همگام با امت اسلام

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار