بیانیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی به مناسبت روز قدس
بسیج دانشجویی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای حضور جنبش دانشجویی در راهپیمایی روز قدس را بارقه امید برای انقلاب و قدرت بازدارندگی برای دشمنان دانست.
کد خبر: ۶۱۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 07 June 2018

بسیج دانشجویی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای حضور جنبش دانشجویی در راهپیمایی روز قدس را بارقه امید برای انقلاب و قدرت بازدارندگی برای دشمنان دانست.

متن این بیانیه بدین شرح است:

وَمَثَلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ. ابراهیم /26
و مثل کلمه کفر (و روح پلید) مانند درخت پلیدی است که ریشه‌اش به قلب زمین نرود بلکه بالای زمین افتد و (زود خشک شود و) هیچ ثبات و بقایی ندارد.

جریان باطل در مصداق روز آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی و ایالات‌متحده آمریکا از طرق مختلف و با استفاده از دیپلماسی خبیث، بیش از 70 سال است که ملت مسلمان و مقاوم فلسطین را تهدید و شدیدترین تحریم‌ها و ظلم‌ها را بر آن جامعه انسانی روا می‌دارد و مدیران و سیاست‌مداران جامعه جهانی در سکوت و خفقانی ذلت‌بار و خفت آفرین در مقابل این عملکرد جریان باطل، به نظاره نشسته‌اند.

آنچه سبب حیرت گشته، متأسفانه دفاع برخی از کشورهای به‌ظاهر اسلامی اما حاوی اسلام آمریکایی و نیز روشنفکرنماها در داخل است که در قامت دایه‌ای مهربان‌تر از مادر جهت توجیه این نوع عملکرد جامعه جهانی و به‌ویژه دیپلماسی خبیث آمریکا، نقش ایفا می‌کنند.

جبهه سست‌عنصر و نفاق چه در داخل مرزهای جمهوری اسلامی و چه در خارج از مرزهای انقلاب اسلامی آگاه باشد:

1- رژیم غاصب صهیونیستی نماد و نمود عینی جریان باطل در عصر حاضر است که بنا بر وعده الهی همچون شجره خبیثه ای است که قرار و ریشه نیافته و بر روی زمین پراکنده گشته و نهایت و سرانجام آن نابودی است و در این عصر هرلحظه، بنا بر گفته مدیران آن رژیم غاصب، هژمونی پوشالی آنان در حال ریزش است و لرزش ستون‌های تمدن غرب احساس و سیر افول آن آغازشده است.

2- پیروزی امت اسلامی بنا بر سنت و قاعده الهی «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. فتح/29» در یک‌صدایی و هم‌آوایی جامعه جهانی اسلام، در مسئله فلسطین است. امروز جامعه اسلام ناب محمدی (ص) به‌درستی از اهمیت مسئله فلسطین به‌عنوان خط مقدم جبهه مقاومت، آگاهی دارد و اسیر پروپاگاندای تمدن غرب و جریان غرب‌گرا و جبهه نفاق جهت فرعی کردن مسئله فلسطین، نخواهد شد.

3- پیروزی و اقتدار روزافزون جبهه مقاومت نتیجه استقامت و پایمردی ملت فلسطین و خون شهدای جامعه فلسطین است. جامعه فلسطین درنهایت در این منازعه نابرابر و نامتوازن حق و باطل، بنابر قاعده الهی «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا. اسراء/ 81» فاتح میدان خواهد بود. در این راه، مقاومت و صبر مجاهدان فلسطین سبب شکستن طلسم شیطان و آزادسازی انرژی جامعه اسلام خواهد شد که ختم و فرجام آن تقویت نهضت بیداری انسانی- اسلامی در جامعه جهانی است.

ایجاد وفاق اجتماعی و تأکید بر وحدت و همدلی و مقاومت در برابر جریان باطل در عصری که جبهه دشمن در تمامیت قدرت خود نهایت تلاش را جهت بر هم زنی انسجام و وحدت جامعه اسلامی به‌کار بسته است، حضور دانشجویان بسیجی در گرامیداشت روز قدس و آگاه‌سازی و روشنگری ابعاد تهاجم و نفوذ دشمن در جامعه اسلامی، از رسالت‌های تاریخ‌ساز جنبش‌های دانشجویی است.

حضور همه‌جانبه جنبش دانشجویی در راهپیمایی حماسی و باشکوه روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) لبیک به ندای تاریخی و اعتقادی امام راحل عظیم الشان است که بارقه‌های امید را در دل ملت اسلام جهت حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و قدرت بازدارندگی را در مقابل دشمنان جهت تحریف خط امام، ایجاد خواهد کرد.

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار