مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز قدس از فرهنگیان گرانقدر ، دانش آموزان و اولیای محترم دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان بلند امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.
کد خبر: ۶۱۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 07 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی متن بیانیه به شرح ذیل است: روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

انقلاب اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مساله قدس و آزادی آن می داند.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.

امسال اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از سال های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند

فرهنگیان گرانقدر ، دانش آموزان و اولیای محترم ایشان یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می کنند.

براتعلی حاتمی : مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار