استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه امام جمعه بجنورد در استان با صدور پیام مشترکی از عموم هم استانی های ولایتمدار و ظلم ستیز که با حضور باشکوه شان در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد آزادی قدس شریف در جهان بار دیگر طنین انداز شد، قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۱۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 09 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در پیام مشترک حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و محمدرضا صالحی استاندارخراسان شمالی آمده است:
 

مردم غیور، ولایی و ظلم ستیز خراسان شمالی

حضور ارزشمند و باشکوه شما مردان و زنان روزه دار از اقشار مختلف که دوشادوش آحاد ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد مبارزه با ظلم و خودکامگی را سردادید و جنایات آمریکا و اسرائیل کودک کش و خیانت های حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن ها را افشا کردید، برگ زرین دیگری بود بر صحیفه استقامت و ظلم ستیزی شما مردم قهرمان. درود خدا بر شما که این چنین به روشنی، مسیر حق طلبی را آشکار کردید و بر همه مظالم و مظاهر ظلم و بیداد غاصبان و خودکامگان خط بطلان کشیدید. بدون شک وعده نصرت حق تعالی به زودی محقق خواهد شد و جهانیان اضمحلال این رژیم مبتنی بر آپارتاید و ختم جنایت های غاصبان صهیونیستی و بی اثر شدن حمایت های استکبار جهانی و خائنان به ملت های مظلوم منطقه را شاهد خواهند بود. وظیفه خود می دانیم از حضور دشمن شکن و پایمردی مثال زدنی شما در این راه پرفروغ و استمرار حمایت قاطعانه از مظلومان جهان و مسلمانان منطقه تشکر کنیم و به درگاه خداوند متعال سجده شکر به جای آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار