دکتر احمد برات پور :
مامور دامپزشکی پست قرنطینه دامی چمن بید پس از توقیف محموله تخم مرغ غیر مجاز توسط راننده خاطی مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 09 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی خراسان شمالی , سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان از توقیف2200 کیلوگرم تخم‌مرغ‌های فاقد مجوز حمل که با درگیری و ضرب و جرح مامور دامپزشکی پست قرنطینه دامی چمن بید همراه بود خبر داد.

دکتر احمد برات پور سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان گفت : این محموله تخم‌مرغ که بدون مجوز حمل بهداشتی‌– قرنطینه‌ای از مبدا شهرستان مشهد به مقصد شهرستان گرگان در حرکت بوده است توسط همکاران دامپزشکی در پست قرنطینه دامی چمن بید شهرستان مانه و سملقان توقیف شد.و راننده متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.
وی گفت: مامور پست قرنطینه پس از ایست و بازرسی و کنترل مدارک توسط مامورین پلیس را ه چمن بید درخواست ارائه مجوز بهداشتی و قرنطینه ای محموله توسط راننده را داشتند که متاسفانه راننده متخلف ضمن مقاومت ودرگیری با مامور دامپزشکی اقدام به ضرب و جرح ایشان در حین وظیفه نموده است .

طبق دستورالعمل های بهداشتی – قرنطینه ای سازمان دامپزشکی کشور نقل و انتقال هرگونه فرآورده‌های خام دامی بدون خودروی مناسب و فاقد مجوز دامپزشکی غیر قانونی است. مواد خام دامی در صورت عدم رعایت شرایط زنجیره سرد در مراحل حمل و توزیع از قابلیت فساد پذیری بالایی برخوردار است و الزامی است عوامل توزیع مواد خام دامی از دامپزشکی شهرستان مبدا گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای اخذ نموده و در شهرستان مبدا تحت نظارت دامپزشکی محموله در اماکن عرضه مجاز تخلیه نمایند.

طبق ماده 609 هرگونه توهین، فحاشی و یا ضرب و جرح مامورین دولتی در حین ماموریت جرم محسوب شده و طبق قانون متخلفین جریمه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار