دبیر انجمن کوراش کشور با اشاره به برگزاری اردوی بین‌المللی کوراش در بجنورد گفت: این رویداد ورزشی با حضورکوراش کاران سه کشور در مرکز استان خراسان شمالی آغاز شده است.
کد خبر: ۶۱۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 10 June 2018

کوروش خسرویار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اردوی بین المللی کوراش از 18 خردادماه جاری در ابتدا با حضور کوراش کاران استان خراسان شمالی آغاز شده و این اردو با حضور ورزشکاران سه کشور دیگر به مدت 10 روز در نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد ادامه می یابد.
وی افزود: ورزشکاران تایوان روز شنبه وارد بجنورد شده و کوراش کاران اندونزی، هند و تیم ملی ایران نیز فردا در استان حضور می یابند تا برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا به تمرین بپردازند.
خسرویار افزود: اردوی بین المللی هر ساله از طرف فدراسیون بین‌المللی کوراش اجرا می‌شود و در 2 سال پیاپی، بجنورد این رویداد ورزشی را میزبانی می کند.
وی تصریح کرد: این اردو، پارسال و پس از مسابقات آسیایی در بجنورد برگزار شد و به لحاظ بالا بودن کیفیت برنامه ها، برگزاری این رویداد امسال در بجنورد در تقویم فدراسیون قرار گرفته است.
رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی 2018 اندونزی در مردادماه امسال گفت: در این مسابقات ورزشکاران استان در رشته جودو و کوراش حضور خواهند داشت.
خراسان شمالی ظرفیت و توانمندی بالایی در رشته کوراش دارد و مططفی دلیریان، کوراش کار این استان عنوان برترین کوراش کار سال 2016 را از آن خود کرد.
دلیریان، مدال طلای گراند اسلم تایوان و طلای بازی‌های هنرهای رزمی در کره جنوبی را به دست آورده است.
اکنون یک هزار و 300 نفر از جودوکاران و کوراش کاران خراسان شمالی که در این رشته ها فعالیت دارند، بیمه هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار