رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع تصادف 2 دستگاه خودرو سبک در دوراهی گراته شهرستان اسفراین سبب آتش سوزی یکی از آنان شد.
کد خبر: ۶۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 10 June 2018

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه تصادف یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پژو در دوراهی گراته، خودرو وانت پیکان دچار آتش سوزی شد.
وی با بیان اینکه آتش خودرو توسط عوامل آتش نشانی اسفراین مهار شد گفت: کارشناسان، علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی راننده پژو گزارش کرده اند.
وی افزود: در این حادثه راننده و یک سرنشین وانت پیکان در خودرو گیر کرده بودند که رها سازی شدند.
سرهنگ حسین زاده گفت: راننده وانت پیکان در این سانحه از ناحیه گردن مصدوم شد.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی درباره امداد رسانی به حادثه های آتش سوزی خودروها در جاده ها گفت: هلال احمر تجهیزات و امکانات لازم برای اطفای حریق را ندارد و از طرفی هلال احمر اعلام کرده که این جمعیت تنها برای رهاسازی و امدادرسانی تکلیف دارد.
آتش نشانی های خراسان شمالی از منع قانونی برای امدادرسانی به خارج از حریم شهر نگران هستند.
مدیرعامل آتش نشانی بجنورد پیش از این گفته بود: بر اساس قانون، آتش نشانی مجاز نیست در خارج از حریم شهر، خدمات رسانی داشته باشد و این امر دست ما را برای امدادرسانی در جاده ها بسته است.
مجید گریوانی اظهار داشت: برای اعزام ماموریت های خارج از حریم شهر باید از فرمانداری استعلام بگیریم و در صورت موافقت فرمانداری، مجاز به خدمات رسانی به خارج از شهر هستیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار