استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه در حال حاضر فضای استان برای معاونت سیاسی خانم‌ها آماده نیست، افزود: پیشنهادم برای این مسئولیت یک آقا است.
کد خبر: ۶۱۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 12 June 2018

محمدرضا صالحی در مصاحبه با خبرنگاران در بجنورد با اشاره به پیشنهاد گزینه برای تصدی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: گزینه پیشنهادی برای این مسئولیت به وزارت کشور معرفی شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی تایید یا رد اعلام نام خانمی برای تصدی این مسئولیت گفت: در حال حاضر به نظر من فضای استان برای اعطای معاونت سیاسی به یک خانم آماده نیست و معتقدم اگر مسئول بانویی در جایگاهی قرار گیرد آن مسئولیت برای بانوان نگه داشته می شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین در ادامه افزود: پیشنهاد داده شده برای این مسئولیت یک آقا است.

گفتنی است در روزهای اخیر نام یکی از بانوان مشغول در استانداری به عنوان گزینه پیشنهادی برای معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی مطرح شده بود که با این خبر از محمدرضا صالحی این شایعات رد شد.

لازم به ذکر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی پس از رفتن مهرداد ابراهیمی از این جایگاه در دی ماه سال گذشته، محمود ثمینی به عنوان سرپرست و با حفظ سمت خود به عنوان فرماندار، در این جایگاه قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار