حسین فرخنده :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتخاب ٤١ متن در بخش صحنه ای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سوی هیئت داوران بخش بازخوانی این جشنواره خبرداد.
کد خبر: ۶۱۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 12 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده با اعلام این خبر گفت: متون انتخابی بخش بازخوانی ازآثار ارسالی هنرمندان ١٨ استان کشور می باشد.

وی با اشاره به اینکه استان تهران با ٦ اثر و خراسان شمالی هم با ٥ متن نمایشی جزء بیشترین آثار انتخابی از سوی هیئت داوران بخش بازخوان می باشد، اظهار کرد: ٤ متن نمایشی از گیلان، ٣ متن از قم و از استان های مرکزی، اردبیل، قزوین، همدان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و کرمانشاه هریک به تفکیک ٢ متن انتخاب شده است.

فرخنده همچنین تصریح کرد: استان های اصفهان، بوشهر، البرز، خوزستان و چهارمحال بختیاری هم هر یک به تفکیک یک متن نمایشی در بخش صحنه ای توسط هیئت داوران بخش بازخوانی انتخاب و برای بخش بازبینی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: نادر برهانی مرند، حسین فدایی حسین و علیرضا صمدی شادلو هیئت داوران بخش بازخوانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را برعهده دارند.

فرخده اظهارداشت: بخش نهایی این جشنواره در نیمه نخست شهریور ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار