جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 212 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در 2 عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی و قم خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 13 June 2018

سرهنگ حسین بدری گفت: در 2 روز گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های مرکزی به این استان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی خراسان شمالی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی دریافتند یک کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر در محور تایباد به سمت این استان در حال تردد است که در اقدامی غافلگیرانه و با همکاری پلیس خراسان رضوی کامیون مورد نظر توقیف و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال یافت.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 42 کیلوگرم مواد مخدر که به طرز کاملا ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد، خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ بدری از کشف 170 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات جداگانه با پلیس قم نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل تردد یک دستگاه تریلی حامل مقدار قابل توجهی مواد مخدر ازنوع تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی استان قم شناسایی کنند.
وی گفت: در این زمینه علاوه بر کشف و ضبط 170 کیلوگرم مواد مخدر یک سوداگر مرگ هم دستگیر شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار