سردار علیرضا مظاهری :
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل ۱۶۸ فقره پرونده در زمینه جعل و کلاهبرداری از دستگیری 120 متهم با 27 میلیارد و 385 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبرداد.
کد خبر: ۶۱۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 13 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" در جمع اصحاب رسانه استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: در سال جاری در حوزه جرایم جنایی ۷۵ فقره پرونده تشکیل که در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه امسال در حوزه جرایم اقتصادی ۱۱ فقره پرونده به ارزش 8 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تشکیل شده است، افزود: در این راستا ۱۵ نفر به جرم زمین خواری، ربا و تسهیلات بانکی دستگیر شده اند.

وی یاد آور شد: همچنین در این مدت در بخش قاچاق کالا، برای ۸۳ هزار و ۲۶۱ قلم کالا ۳۰ پرونده به ارزش 2 میلیارد و ۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره مشکلات اخیر رانندگان کامیون ها به خبرنگاران گفت: پس از تجمع اعتراض آمیز رانندگان برخی افراد در محورهای مواصلاتی شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان اقدام به سنگ پراکنی به طرف کامیون ها می کردند که تمامی این افراد دستگیر شده اند.

سردار مظاهری اظهار کرد: اجیر کردن این افراد به منظور صدمه زدن به رانندگان در فضای مجازی انجام می شده که ادمین گروه ها و کانال ها شناسایی و تذکرات لازم داده شده است.

وی همچنین درباره سرقت های انجام شده در خراسان شمالی گفت: امسال ۵۲۵ فقره پرونده تشکیل شده که ۳۷۵ مورد کشف و ۶۳ نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به تشکیل ۱۶۸ فقره پرونده در زمینه جعل و کلاهبرداری از دستگیری 120 کلاهبردار حرفه ای با 27 میلیارد و 385 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه درباره سرقت از آرایشگاه زنانه بجنورد، بیان کرد: سارق با همدستی 3 نفر دیگر به آرایشگاه ورود پیدا کرده و با تهدید سلاح سرد، طلا و جواهرات و تلفن همراه افراد حاضر در محل را به سرقت می برد.

سردار مظاهری با بیان اینکه باند سارقان آرایشگاه زنانه بجنورد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند، اظهار کرد: این سارقان، نقشه سرقت از منزل و آرایشگاه دیگری را در سر داشته اند اما قبل از اجرای آن به طور غافلگیرانه ای دستگیری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان گفت: متاسفانه برخی اصناف در زمینه تجهیزات امنیتی سهل انگاری می کنند در حالی که این تجهیزات از بروز اتفاقات جلوگیری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار