سردار علیرضا مظاهری :
فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تلفات حوادث رانندگی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 13 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "علیرضا مظاهری" ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح شهرهای استان 6 فقره تصادف فوتی و ۶۰۰ فقره جرحی اتفاق افتاده که در مجموع ۷۰۰ نفر مجروح شده اند.

وی با اشاره به اینکه با فوت 6 نفر درحوادث درون شهری استان این شاخص ۶۳ درصد کاهش یافته که طی مدت یاد شده در سال گذشته این تعداد۱۶ نفربوده است.

سردار مظاهری در ارتباط با تصادفات محورهای برون شهری استان نیز اظهار کرد: درسال جاری ۴۱ نفر بر اثر تصادف در محورهای استان جان خود را از دست داده اند که این شاخص در مدت مشابه سال گذشته ۴۶ نفر بوده و در مجموع از کاهش ۱۱ درصدی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به آعاز طرح تابستانی پلیس در محورهای استان از دوم خرداد ماه سال جاری، گفت: با توجه به کاهش جزئی که در بخش تلفات جاده ای و درون شهری شاهد هستیم باید رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار