رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در آیین افتتاح مرکز ناحیه ۲ اداره ثبت‌اسناد و املاک بجنورد با تذکری جدی نسبت به فرمانداری راز و جرگلان گفت: فرمانداری راز و جرگلان بایستی طی ۶ ماه آینده زیرساخت لازم برای احداث مرکز ثبت این شهرستان را آماده کند.
کد خبر: ۶۲۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 23 June 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در آیین افتتاح ناحیه ۲ اداره ثبت‌اسناد و املاک بجنورد با اشاره به هفته قوه قضاییه و اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدایی همچون دکتر بهشتی اظهار کرد: شناخت شخصیت این افراد و آرمان‌های آنان و نیز علت اقدام استکبار جهانی برای ترور شخصیت‌هایی همچون این فرد بزرگ از مهم‌ترین وظایف آحاد مردم جامعه نسبت به این افراد است.

وی از دکتر بهشتی به نام فردی پرکار و با تلاش فراوان در امور مختلف یادکرد و افزود: مکتب این فرد بزرگ شیفتگی برای خدمت به مردم بود و هیچ‌گاه به جایگاه و مقام حب نداشت و به گفته خودشان تشنه قدرت نبود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات و تسهیل در دسترسی کمک‌ها به مردم تأکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی با ارائه خدماتی همچون دسترسی مردم دوردست‌ترین نقاط کشور به زیرساخت‌هایی همچون آب، برق و گاز گاه بلندی را در راستای عدالت برداشته اما مسئولان هنوز بایستی برای ارائه خدمات بیشتر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بالاترین سرمایه نظام و مسئولان را رضایتمندی مردم عنوان کرد و افزود: با تسهیل خدمات و ارائه مناسب خدمت به مردم و دوری از شعاری کار کردن می‌تواند در این راستا امر مهمی باشد.

جعفری ثبت‌اسناد را دارای جایگاهی مهم در پرونده‌های حقوقی و بعضاً کیفری دانست و تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران و مسئولان برای برآوردن تعهدات خود نسبت به این مجموعه اقدام کنند زیرا درآمد کلانی در این مجموعه وصول می‌شود و بر اساس قانون بایستی درصدی از این مبالغ دریافتی به همین مجموعه برای ارتقا امور اداری خود تخصیص یابد.

وی در انتها با درخواست از مسئولان استانی همچون مدیران سازمان برنامه‌وبودجه و بخش‌های دیگر بابت تخصیص اعتبارات لازم برای این مجموعه افزود: مردم راز و جرگلان در فاصله ۱۱۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارند که به علت دارا نبودن از مرکز ثبت‌اسناد متأسفانه مجبور به رفت‌وآمد به بجنورد هستند که تاکنون چندین بار به فرمانداری این شهرستان به جهت آماده‌سازی زیرساخت‌ها تذکر داده‌شده است و در صورت عدم اقدام ظرف ۶ ماه آینده این مسئول باید پاسخگو باشد و تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار