رئیس اداره راه و شهرسازی اسفراین از تخصیص اعتبار برای آغاز و تداوم عملیات اجرایی 8 پروژه راه روستایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 24 June 2018

رئیس اداره راه و شهرسازی اسفراین از تخصیص اعتبار برای آغاز و تداوم عملیات اجرایی 8 پروژه راه روستایی در این شهرستان خبر داد.
«مجید علی اکبریان» با اشاره به این که اعتبار 37 میلیارد و 974 میلیون ریالی برای عملیات اجرایی 8 پروژه راه روستایی اختصاص یافته است ابراز کرد: زیرسازی محور حسن آباد – اردوغان – سرچشمه – سرخ قلعه ترک ها، تکمیل پل ارتباطی صفی آباد – دهنه شیرین، احداث راه روستایی گراتی – ابری تپه – قاسم خان، احداث راه روستایی کلاته سنجر – گراتی، احداث محور قنبرباغی – گسک، احداث راه روستایی زنفت، به سازی و آسفالت راه روستایی حصار – باغی و به سازی و آسفالت راه روستایی امامزاده کوران – مهدی آباد 8 پروژه ای است که یا عملیات اجرایی آن ها آغاز یا پیمانکار شان برای آغاز عملیات اجرایی انتخاب شده است و در مسیر احداث، تکمیل و بهره برداری قرار دارند.
وی با اشاره به پروژه راه روستایی سارکانلو – کلاته پیاله – کلاته حبیب اظهار کرد: این تنها پروژه راه روستایی اسفراین بود که اعتبار آن تخصیص یافت ولی جذب نشد و برای پیشنهاد و تصویب اعتبار مجدد آن طی امسال تلاش خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ما، پیش از این روزنامه «خراسان شمالی» در گزارش هایی به «دست انداز به سازی راه های روستایی» در اسفراین و منطقه بام و صفی آباد پرداخته بود و خواستار ارتقای شاخص های بهره مندی از راه روستایی و جبران عقب ماندگی های موجود در این بخش به عنوان محور توسعه شد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار