معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از برگزاری مانور لحظه صفر بحران و امداد و نجات در استان در آتیه نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 04 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده ضمن استقبال از اجرای طرح داوطلب اضطراری در محلات گفت: از تمامی ظرفیت های استان اعم از صداوسیما، آموزش و پرورش، روحانیان، امور مساجد، شهرداری ها و دیگر دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران برای اجرای این طرح استفاده خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: اگر دستگاه های استان آموزش آمادگی در برابر بحران را نداشته باشند، توانایی عکس العمل منطقی و مناسب در بحران ها نخواهند داشت. وی گفت:به زودی مانور لحظه صفر برای تمام دستگاه ها اجرایی خواهد شد و توان عملیاتی آن ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم با ارائه گزارشی از فعالیت های سه ماهه اخیر گفت: طرح دوام(داوطلب اضطراری محلات) به منظور آموزش چهره به چهره آمادگی مقابله با حوادث، در محله های شهرستان های استان اجرایی خواهد شد.
محسن نجات هم چنین اجرای مانور لحظه صفر و تقویت کارگروه امداد و نجات به منظور تاب آوری در حوادث و مدیریت بحران را از برنامه های در دستور کار جمعیت هلال احمر ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار