معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در تذکر آیین نامه ای خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: ما به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی هستیم و این مباحث باید گام به گام حل شود و بنابراین از بیان تمامی مشکلات یک واحد تولیدی در یک جلسه خودداری کنید.
کد خبر: ۶۲۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 05 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: همیشه بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی در نشست های تخصصی استان به عنوان پایگاه اتخاذ سیاست ها و تصمیمات استانی تاکید دارم چرا که آنان با بهره مندی از تجارب مدیریتی خود می توانند راهکار عملیاتی ارائه دهند و از ادامه فعالیت واحدهای تولیدی حمایت کنند.
وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان به ویژه فعالان این حوزه را وظیفه خود می دانیم و تاکید دارم مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید از سوی بانک عامل و تولیدکننده توامان اجرا شود.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی می توانند پیشنهادهای اصلاحی خود برای کاهش تعداد جلسات را برای ما ارسال کنند تا موضوع تداخل جلسات بهانه ای برای غیبت مدیران در نشست های تخصصی نباشد.
پورعیسی خاطرنشان کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارشی از جلسات برگزار شده در سال ۹۷ برای ارائه به استاندار تهیه کند.
بر اساس این گزارش نشست کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان با ۸ دستور کار همراه بود که تصمیمات لازم جهت حل مشکلات اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار