معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:تاکنون بیش از ۳۶۰ پروژه مختلف عمرانی در سطح روستاهای استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۶۲۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 05 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار صداوسیمای استان به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی در شهرها، برقراری حمل و نقل پاک و شهر انسان محور و پیاده محور از جمله تکالیف مورد انتظار ما از مجموعه شهرداری هاست.
وی در خصوص مجموعه دهیاری ها نیز تصریح کرد: 744 روستا در استان وجود دارد که از این تعداد 695 روستا دارای دهیاری است که بیش از 50 درصد دهیاران دارای مدارک تحصیلی بالاتر از لیسانس هستند.
رجب زاده ادامه داد: از تعداد دهیاران استان ، 80 دهیار بانو هستند که از این حیث حائز رتبه نخست کشوری هستیم که تاکنون نیز عملکرد خوب و قابل قبولی را ارائه داده اند. وی بیان کرد:یکی از اهداف مهم کار دهیاران، فراهم کردن رفاه در دهستان ها و روستاها و کاهش مهاجرت هاست که خوشبختانه تاکنون توانسته اند امکانات رفاهی و زیرساختی خوبی را فراهم کنند.
وی با بیان این که سابقه مدیریت شهری ما به 110 سال گذشته برمی  گردد، افزود:حوزه ماموریت شهرداری ها بسیار گسترده و مهم است و شهرداری ها به نوعی در تمام شئونات زندگی ما در حال خدمات رسانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار