کد خبر: ۶۲۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 05 July 2018

شهریور ماه 94 بود که ساخت سالن ورزشی چند منظوره شهر تیتکانلو در زمینی به مساحت هزار و 280 متر مربع آغاز شد؛ پروژه ای که اگر چه قرار بود پس از تخصیص اعتبار، در مدت زمان کوتاهی تکمیل شود و به بهره برداری برسد اما فقط 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
هر چند در راستای پیگیری موضوع و طی استعلامی که از دفتر فنی فرمانداری شهرستان فاروج گرفته شد اعلام شد که در این مدت به اندازه قرارداد پروژه مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در 3 مرحله تخصیص یافته است.
اکنون شهروندان تیتکانلویی پس از گذشت حدود 10 سال از زمانی که محل سکونت شان به شهر تبدیل شده از حداقل امکانات ورزشی بهره مند هستند و استعدادهای ورزشی این شهر برای یافتن فضای مناسب سرگردانند.
یکی از شهروندان در این زمینه می گوید: اهالی این منطقه کمبودهای زیادی در حوزه ورزش دارند و هم اکنون شهروندان فعالیت های ورزشی شان را فقط در یک سالن ورزشی انجام می دهند که جوابگوی نیاز گروه های مختلف نیست.
«اسدیان» می افزاید: در بین جوانان و نوجوانان این شهر، استعدادهای مختلف ورزشی وجود دارد که باید برای پیشرفت، امکانات ورزشی و سالن مناسب وجود داشته باشد. یکی دیگر از اهالی می گوید: زمان برگزاری مسابقات جام رمضان، دهه فجر و... شور و شوق عجیبی در بین گروه های مختلف در این شهر وجود دارد ولی متاسفانه ورزشکاران با کمترین امکانات مواجه هستند و فقط از یک سالن ورزشی استفاده می کنند.
«رحیمی» می افزاید: امکانات سالن فعلی کم است و افراد با کمترین امکانات به تمرین رشته های مختلف و مسابقات ورزشی می پردازند.
در این باره بخشدار خبوشان با اشاره به توانمندی خوب ورزشکاران این شهر در عرصه های مختلف ورزشی و نیاز ضروری آن ها به داشتن امکانات و سالن های ورزشی می گوید: با برنامه ریزی صورت گرفته، تا احداث سالن جدید، گروه های مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در سالن قدیمی «پهلوان رحمانی» به تمرین و برگزاری مسابقات در طول سال می پردازند.
«روح ا... فخار» می افزاید: بدون شک در شهری که بیش از 4 هزار نفر جمعیت دارد و بیشتر آن ها علاقه مند و مستعد در رشته های مختلف ورزشی هستند یک سالن ورزشی جوابگوی نیاز اهالی منطقه نیست. وی با اظهار گلایه از عدم پیشرفت فیزیکی پروژه سالن ورزشی چند منظوره این شهر ابراز می کند: در راستای رفع مشکلات شهروندان در این حوزه با پیگیری های صورت گرفته شاهد هستیم که مبلغ یک میلیارد تومان به اندازه قرارداد طی سه مرحله و سال های مختلف به این پروژه تخصیص یافته ولی متأسفانه به دلایل نامشخص پروژه فعلا در مرحله مناقصه قرار گرفته و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی نداشته است.
وی اظهار می کند: امیدواریم هر چه زودتر مشکل رفع شود و با شروع به کار پیمانکار جدید شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح باشیم. «فخار» می گوید: البته ورزشکاران بسیجی در این شهر یک سالن اختصاصی در حوزه فعالیت شان دارند ولی تمامی این ها جوابگوی نیاز شهروندان نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان فاروج نیز می گوید: ساخت سالن ورزشی چند منظوره شهر تیتکانلو در 26 شهریور سال 94 آغاز شد که این سالن با ظرفیت 500 نفر و به مساحت هزار و 280 متر مربع در نظر گرفته شده است. «علی اکبر کیوان» می افزاید: در تلاش هستیم برای تمامی سالن های ورزشی امکانات و خدمات خوبی را در نظر بگیریم تا ورزشکاران با ایجاد ذوق و انگیزه بتوانند در راستای رسیدن به اهداف شان قدم بردارند./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار