سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان صبح امروز جمعه گفت: 6 هزار و 713 داوطلب در این آزمون با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۶۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱ 07 July 2018

احسانعلی عالی در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگاران اظهار داشت: 6 هزار و 713 نفر داوطلب برای تصدی 238 شغل در پنج دستگاه اجرایی استان در این آزمون شرکت کرده اند.
وی افزود: چهار هزار و 406 نفر از داوطلبان، معادل 66 درصد از شرکت کنندگان زن و 2 هزار و 307 نفر معادل 34 درصد مرد هستند.
عالی با اشاره به اینکه سهم استان از جذب نیرو در این آزمون، استخدام 238 نفر است افزود: بیشترین سهم جذب مربوط به آموزش و پرورش با به کارگیری 223 نفر است.
وی خاطرنشان کرد: این آزمون در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین برگزار شد و پذیرفته شدگان در آن، در ادارات آموزش و پرورش، محیط زیست، اوقاف و امور خیریه، دامپزشکی و راه و شهرسازی جذب خواهند شد.
به گفته سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی، نتایج اولیه آزمون تا یک ماه آتی برابر با سه برابر ظرفیت، اعلام می شود.
وی تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای جذب این نیروها تامین شده است و افراد پس از طی مراحل استخدام، وارد دستگاه اجرایی می شوند.
عالی درباره کمبود نیرو در دستگاه های اجرایی استان گفت: اکنون 45 درصد از پست های سازمانی که مشمول بودجه استان هستند، خالی است و با این وضعیت، استخدام پذیرفته شدگان در آزمون امروز نیز تغییری در پر کردن پست ها ایجاد نمی کند.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی تصریح کرد: به دنبال هستیم تا با توجه به شرایط خاص استان و تاسیس شهرستان های جدید، سهمیه بیشتری برای استخدام بگیریم.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، از 422 هزار و 640 داوطلب در آزمون استخدامی، 18 هزار و 207 نفر در دستگاه های اجرایی جذب می شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار