نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان ارزشمند رئیس جمهوری کشورمان در سفر به دو کشور اروپایی گفت: مواضع دکتر روحانی در برابر یاوه گویی های آمریکا ستودنی است.
کد خبر: ۶۲۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵ 07 July 2018

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد بر انسجام ملی تاکید کرد و گفت: امروز باید اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاند.
وی گفت: رئیس جمهوری در مقابل یاوه گویان و استکبار عالم گفته است، اگر فروش نفت را به صفر برسانید از خلیج فارس قطره ای به دنیا صادر نخواهد شد؛ این سخنان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی ضمن خوشحالی از گرفتاری تروریست های اقتصادی در کشور گفت: انقلاب اسلامی ضد سلطان و سکه است.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مومن نباید زیر سلطه نظامی، سیاسی، اقتصادی، سکه، ارز و حتی شکر باشد افزود: همه اینها نشانه های زورگویی هستند، زور گویان، زرداران و تزویرکاران سه طایفه ای هستند که می خواهند بر مردم مسلط شوند.
وی از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و اظهار داشت: این نیرو توانمند است و اینگونه سلطه گران را شناسایی کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: از مسئولان مربوط می خواهیم تا برخوردهای جدی با خیانت کاران داشته باشند تا دیگران نیز درس عبرت بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تروریست های اقتصادی خون مردم را می مکند اظهار داشت: افرادی با پول و ثروت به کشور خیانت می کنند، تعادل بازار را بر هم می زنند قشر زیادی از جامعه را دچار مشکل خواهند کرد.
امام جمعه بجنورد بر صداقت و خدمت بی منت تاکید کرد و افزود: باید از امام صادق (ع) درس صداقت، خدمت بی منت و تلاش را یاد بگیریم.
وی ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) به مردم افزود: تولید علم در همه رشته ها و تربیت انسان متخصص دو ویژگی امام صادق (ع) است.
وی با بیان اینکه حوزه علمیه ما نیز باید جامع نگر باشد افزود: تمامی مراکز علمی، دانشگاه ها نیز باید چنین باشند و در تمامی رشته ها نیروی انسانی تربیت کنند.
امام جمعه بجنورد با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: امروز دشمن معیشت پایه مردم را هدف قرار داده است، تا نارضایتی تولید و آنان را در مقابل نظام قرار دهد، درمان این مشکل خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.
وی از بی حجابی در جامعه نیز انتقاد کرد و افزود: عروسک هایی در بین جامعه به نمایش می گذارند، مردم باید مواظب باشند، کسی به آنان لبخند نزند با نگاه معنی دار آنان را امر به معروف و نهی از منکر کنید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار