امام‌جمعه اسفراین:
امام‌جمعه اسفراین گفت: موضع رئیس‌جمهور مبنی بر اعلام رژیم صهیونیستی به‌عنوان غاصب بسیار قاطعانه بود و این موضع‌گیری شفاف اندام دشمنان را به لرزه درآورد.
کد خبر: ۶۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰ 07 July 2018

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و با تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع دوران سی‌وچهارساله امامت امام صادق (ع) را عصر شکوفایی معارف اهل‌بیت (ع) دانست.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه افزود: علم و عالم جایگاه بسیار مهمی در جامعه دارند و ازنظر اسلام نیز علم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که پرچم‌دار این علم و عالمی امام جعفر صادق (ع) بودند که نام مکتب تشیع به نام آن امام همام ثبت و ضبط گردیده است.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه به سالروز واقعه مسجد گوهرشاد مشهد اشاره کرد و افزود: حجاب یک هدیه‌ای الهی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده است تا در سایه آن زنان به سعادت حقیقی خود دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان توسعه فساد و فحشاء، سوءقصد تجاوز به عنف، رونق گرفتن چشم‌چرانی، بارداری نامشروع، پیدایش امراض مقاربتی، خودکشی و فرار از خانه و بالا رفتن آمار طلاق را از آفات و آثار بدحجابی و بی‌حجابی بیان کرد و افزود: تنها سرمایه زنان و بالاترین شناسنامه آنان عفت و پاک‌دامنی است و اگر زنان بالاترین مقامات و عالی‌ترین معلومات را هم دارا باشند ولی نتواند عفت خود را نگاه‌دارند و پاک‌دامنی نداشته باشند ارزش واقعی ندارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنانش از موضع‌گیری بجا و به هنگام رئیس جمهور کشورمان در مقابل دلال‌های امریکا تشکر و قدردانی کرد و گفت: موضع رئیس جمهور مبنی بر اعلام رژیم صهیونیسم به‌عنوان غاصب بسیار قاطعانه بود و این موضع‌گیری شفاف اندام دشمنان را به لرزه درآورد.

وی همچنین بیان کرد: این موضع‌گیری خوب باعث ارسال پیام سردار سلیمانی به رئیس‌جمهوری شد که این حرکت نیز این موضع‌گیری را تکمیل و پشت دشمنان را شکست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار