استاندار در مراسم تشییع پیکر مرزبان شهید:
استاندار خراسان شمالی در آیین تشییع پیکر مرزبان شهید، سروان علی دوست زاده گفت: پیام شهیدان و دلسوزان نظام این است که همه با حفظ انسجام و وحدت ملی و با هم افزایی در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶ 08 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی تصریح کرد: شهادت این مدافع وطن نشان داد که در باغ شهادت هم چنان باز است و ملت ایران از شهادت استقبال می کنند.
وی ادامه داد: در شرایطی که خروج آمریکا از برجام و تحمیل فشارهای اقتصادی را به مردم شاهد هستیم، پیام این ایثارگری و شهادت ها این است که همه با حفظ و تقویت انسجام و وحدت ملی و هم افزایی به مردم خدمت کنیم.
سروان شهید علی دوست زاده از مرزبانان غیور و فرزند برومند خراسان شمالی هفته گذشته در یک درگیری با اشرار در منطقه سراوان به فیض عظیم شهادت نایل شد.
در آیین تشییع پیکر این مرزبان شهید، انبوه مردم شهیدپرور بجنورد و شماری از خانواده های شهدا و ایثارگران، مقامات لشگری و کشوری استان و فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، خانواده و همرزمان شهید را همراهی کردند. پیکر پاک این شهید پس از تشییع باشکوه و اقامه نماز، در گلزار شهدای بجنورد به خاک سپرده شد.
مقام عالی دولت در استان روز پنجشنبه نیز با صدور پیامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده و همکاران این شهید گرانقدر و آرزوی علو درجات برای مرزبان شهید، از عموم مردم برای حضور در آیین تشییع پیکر وی دعوت کرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار