امین رضا مرآتی :
فرماندار شهرستان شیروان گفت: دولت یازدهم و دوازدهم با توجه ویژه خود به مناطق روستایی، بسیاری از امکاناتی که حتی در شهرها نظیر آن یافت نمی شود، به مناطق روستایی آورده و این امر به ماندگاری روستائیان در محل زندگی خود کمک شایانی کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 10 July 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیدوان، فرماندار شهرستان شیروان گفت: دولت یازدهم و دوازدهم با توجه ویژه خود به مناطق روستایی، بسیاری از امکاناتی که حتی در شهرها نظیر آن یافت نمی شود، به مناطق روستایی آورده و این امر به ماندگاری روستائیان در محل زندگی خود کمک شایانی کرده است.
امین رضا مرآتی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار قوشخانه شهرستان افزود: امروز بیش از ۹۸درصد از  روستاهای شهرستان  از زیرساخت های اولیه و لازم در بخش های مختلف آب، برق ؛ گاز، ، راه مناسب روستایی و دیگر امکانات رفاهی برخوردارند که این نشان از اهتمام ویژه دولت و نظام به ماندگاری روستائیان و افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.
وی  با بیان اینکه دولت به تنهایی نمیتواند تمام مشکلات را مرتفع کند افزود: دهیاران بعنوان مهمترین پل ارتباطی دولت و مردم در روستاها باید نسبت به انعکاس و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: دهیاران باید همکاری را در روستاها سرلوحه کار خود قرار دهند و نیز با افزایش آگاهی عمومی و انجام کارهای فرهنگی، در راستای توسعه،عمران و پیشرفت روستاها تلاش کنند.
مراتی تصریح کرد: موفقیت ما در گرو توجه به عمران و آبادانی روستاهاست در غیر این صورت هر چقدر اعتبارات هم زیاد شود، توسعه پایداری ایجاد نخواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی انتظامی استاندار نیز در این جلسه گفت:  باید اقتصاد مقاومتی درون زا را در روستاها فعال کنیم تا بتوانیم زمینه اشتغال پایدار در روستاها را فراهم کنیم.
محمود ثمینی افزود: خدمات دولت تدبیر به روستاها قابل دفاع و تقدیر است و میتوانیم بگوییم یک حرکت انقلابی در حوزه خدمات رسانی به روستاها صورت گرفته است.
وی  تصریح کرد: باید با تمام سلایق و بینش های سیاسی و مذهبی و به تبعیت از رهبری دولت را حمایت کنیم تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه پایدار کشور باشیم.
 در پایان این جلسه محمد شعبانپور به عنوان بخشدار جدید قوشخانه معرفی و از خدمات مجید یوسفیان در دوران تصدیشان قدردانی شد.







 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار