به پیشنهاد فدراسیون ورزش‌های کارگری؛
به پیشنهاد فدراسیون ورزش‌های کارگری، خراسان شمالی میزبان مسابقات جهانی ورزش‌های رزمی کارگران در اردیبهشت سال آینده شد.
کد خبر: ۶۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 20 July 2018

علی رمضی پنجشنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی در چند سال گذشته و در حوزه ورزش بسیار فعال و مؤثر ظاهرشده است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های کارگری تصریح کرد: حوزه ورزش کارگری باید هم در سطح مسابقات ملی و نیز مسابقات بین‌المللی تقویت شود و با توجه به نگاه ویژه استاندار خراسان شمالی به مقوله ورزش و طبق بررسی‌های انجام‌گرفته، میزبانی مسابقات جهانی ورزش‌های رزمی را به این استان خواهیم داد.

استاندار خراسان شمالی نیز اظهار داشت: این افتخار بزرگی است که استان ما میزبان چنین مسابقات مهمی در سطح بین‌المللی شود که باید علاوه بر برگزاری این مسابقات معرفی توانمندی‌های استان و جاذبه‌های گردشگری آن‌هم در دستور کار قرار گیرد.

محمدرضا صالحی افزود: تا اواسط مردادماه تفاهم نامه‌ای برای برگزاری این مسابقات بین فدراسیون و استانداری خراسان شمالی منعقد شود تا تکالیف و برنامه‌های هر دو حوزه برای برگزاری مسابقاتی باشکوه مشخص شود.

وی بابیان این‌که اقدامات خوبی در حوزه ورزش استان انجام‌شده است، تصریح کرد: مقدمات کار تهیه سند استان پاک و عاری از مواد مخدر در حال انجام است و این در حالیست که یکی از مؤثرترین اقدامات برای رسیدن به این هدف ورزش است که برای این کار باید از سطح مدارس و دانش آموزان آغاز کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: واژه ورزش در کلماتی همچون وارستگی، راستگویی، زیبایی و شجاعت تبلور پیدا می‌کند لذا هر آنچه در توان ما باشد، برای این حوزه انجام می‌دهیم.

در پایان این دیدار تندیس و لوح فدراسیون ورزش‌های کارگری به استاندار خراسان شمالی تقدیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار