محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت:باید از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آید اما نحوه تجلیل از این انسان های بزرگ و ایثارگر باید در شان آنان رقم بخورد.
کد خبر: ۶۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 24 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در ستاد نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهار داشت: تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت هایی که تاکنون حاصل شده قطعا از آثار و برکات دوران دفاع مقدس و کسانی است که در حال حاضر به عنوان پیشکسوتان دفاع مقدس شناخته می شوند.
وی ادامه داد: اگر می خواهید از همراهان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجلیل شود باید دیگر افراد را نسبت به هویت ملی و اسلامی خود تحریک کنید زیرا این هویت در برخی موارد زیر سوال رفته است بنابراین همه باید با یکدیگر متحد شویم تا مراسمی در شان این پیشکسوتان برگزار کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی نیز در خصوص سیاست اجرایی دستورعمل تجلیل از پیشکسوتان اظهار داشت: طبق این دستورعمل باید به یافته های علمی و فرهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس توجه ویژه ای شود و روحیه دفاعی آنان را در نسل های آینده تقویت کرد.
احیاء محمد امیری افزود: ساختار تشکل پیشکسوتان به این شکل است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان متولی با عضویت نمایندگان نیروهای لشکری و کشوری بوده و این بنیاد نظارت بر ستاد نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را اعمال می دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار