دبیر کل فدراسیون ورزش‌های رزمی خبر داد
دبیر کل فدراسیون ورزش‌های رزمی از اعزام ۱۱ ورزشکار در قالب دو رشته ورزش‌های رزمی به جاکارتا خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 13 August 2018

فرهنگ شادنیا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش‌های رزمی خراسان شمالی با اشاره به مشکلات مربوط به صدور برخی از احکام ورزشی و مکاتبات اداری اظهار کرد: بایستی این مشکل هر چه سریع‌تر حل شود و به سامانه اتوماسیون فدراسیون هیات های ورزشی متصل شوند.

وی از چتر گسترده فدراسیون ورزش‌های رزمی بر 150 رشته عنوان کرد و افزود: رشته موی تای تا چند سال آینده به علت گستردگی از این فدراسیون جداشده و به‌صورت مستقل عمل خواهد کرد.

دبیر کل فدراسیون ورزش‌های رزمی همچنین از حضور 11 ورزشکار در دو رشته طی مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: دعا می‌کنیم که نتیجه خوبی این ورزشکاران در مسابقات بازی‌های آسیایی بگیرند.

وی همچنین مربیان دارای مدارک سبکی را فاقد مجوز لازم برای مربی‌گری در باشگاه بیان کرد و افزود: این‌گونه مدارک یا افراد دارای مدارک قدیمی باید در دوره‌های بازآموزی شرکت کنند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق جانی برای ورزشکاران امکان دفاع حقوقی وجود داشته باشد.

شادنیا با اشاره به گستردگی این فدراسیون در کنار سایر فدراسیون‌های ورزشی گفت: ازنظر رده‌بندی ما با ورزش ووشو هم‌رده هستیم اما یک‌چهارم آنها بودجه دریافت می‌کنیم و این تنگنای مالی باعث می‌شود که به هیات های ورزشی استان‌ها بر اساس میزان عملکرد بودجه تخصیص داده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار