استاندار:
در دیدار جمعی از اصلاح طلبان شهرستان فاروج با استاتدار خراسان شمالی، دکتر محمد رضا خباز گفت: تفکر حاکم بر مدیریت های استانی و شهرستانی باید با برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید یکسان و همسو باشد.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 20 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر خباز در این دیدار اظهار داشت: مدیران استانی و شهرستانی یا سیاست های دکتر روحانی را قبول دارند که باید از آن محکم دفاع کنند و یا قبول ندارند که بدون تعارف باید کنار بروند چرا که بنده اعتقاد دارم بودن و نبودن مدیر بی تفاوت تفاوتی ندارد.
وی ادامه داد: مسیر انجام کار سیاسی فراز و نشیب های فراوانی دارد که وقتی ما قبول مسئولیت می کنیم باید با تمام توان وارد صحنه شویم و برای دفاع از عقیده و باور خود ایستادگی کنیم و البته یادآور می شوم این مسیر هزینه هایی نیز به دنبال دارد.
وی خطاب به اعضای حاضر گفت: شما، فرماندار و یا نماینده شهرستان اگر احساس کردید فردی برای حفظ پست و میز مدیریتی خود تمایلی به بیان حقایق ندارد، اعلام کنید و بر این موضوع پافشاری داشته باشید چرا که دین ما دین بی تفاوتی نیست بلکه دین عقیده و باورهاست که باید از آن دفاع شود.
دکتر خباز افزود: وقتی فرماندار به عنوان پیشنهاد کننده و نماینده به عنوان حمایت کننده یک شهرستان درباره انتخاب رئیس اداره در شهرستان همفکر و همسو هستند، مدیرکل دستگاه اجرایی متبوع موظف به انتخاب آن شخص است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار