استاندار خبر داد؛
استاندار خراسان شمالی در ستاد گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۸۶۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۷۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: این آمار و ارقام بر حسب برآوردهای اولیه است و امکان افزایش آن در روزهای آینده وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 20 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمد رضا خباز در این نشست اظهار داشت: افتتاح پروژه های دولتی در مناسبت های مختلف مانند هفته دولت و دهه مبارک فجر بیانگر این موضوع است که دولت آهنگ ساخت و ساز را متوقف نکرده است هر چند که بنده به اقتصاد دولتی اعتقاد ندارم و بر این باور هستم که باید بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای توسعه بیشتر کشور وارد صحنه شوند.
دکتر خباز افزود: ما مسئولان باید زمینه ساز حضور بیشتر بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی باشیم و با حمایت ها و عملکرد های خود آنان را دلگرم به فعالیت بیشتر کنیم بنابراین تاکید دارم در هفته دولت پروژه های سرمایه گذاری بخش مردمی و خصوصی نیز به سمع و نظر مردم رسانده شود و در این اطلاع رسانی مشارکت بخش دولتی اعم از اعطای تسهیلات و تامین زیرساخت ها بیان شود تا فعالان اقتصادی متوجه پشتیبانی دولت از آنان شوند.
وی ادامه داد: امروز که دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام هستند و جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران به کار انداخته اند، بخش خصوصی باید افسران این جنگ باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری بخش غیر دولتی باید میدان دار اقتصاد باشد.
دکتر خباز خاطرنشان کرد: در هفته دولت در 8 شهرستان استان حضور خواهم داشت اما تاکید دارم این سفرها باید کم هزینه اما با آثار و نتایج بالا باشد، بنابراین تمهیدات لازم برای سفر مدیران با خودروی ون یا اتوبوس فراهم شود و همچنین در پذیرایی ها از جیب بیت المال حاتم بخشی نکنیم.
دکتر خباز گفت: در روزهایی که استکبار جهانی تلاش دارد جمهوری اسلامی چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب را نبیند ما باید تلاش کنیم اقدامات و خدمات دولت را به درستی به سمع و نظر مردم برسانیم و با ارائه الگوی رفتار درست اسلامی به دور از تکبر، مردم را به نظام و دولت دلگرم کنیم و فاصله میان ملت و دولت را کاهش دهیم.
در ادامه این نشست، روسای چهار کمیته ذیل ستاد گرامیداشت هفته دولت به ارائه برنامه های پیش بینی شده حوزه ی کاری خود پرداختند که حضور روزانه مدیران در سامانه سامد برای پاسخگویی به سوالات مردم، برگزاری نمایشگاه مجازی هفته دولت، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های ایثارگران، ایراد سخنرانی استاندار، معاونان استاندار و فرمانداران در نماز جمعه با محوریت ارائه گزارش خدمات دولت، حضور مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی در برنامه های صدا و سیما و افتتاح متمرکز پروژه های شهرستانی از مهم ترین این برنامه ها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار