با رای هیات داوران:
هیئت انتخاب آثار سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی پس از مشاهده ٤١ متن نمایشی ، ۸ نمایش را برای رقابت در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی کردند.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 20 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هیئت انتخاب آثار سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از نادر برهانی‌مرند، افشین خورشید باختری وعلی عابدی، پس از مشاهده آثار متقاضی در این بخش، هشت نمایش را برای رقابت به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر رضوی اعلام کردند.

حسین فرخنده افزود: نمایش "آلاء" به کارگردانی محمدرضا شاه مردی از قم، نمایش "روزهای گل سرخ" به کارگردانی بهاره کریم زاده از تهران، نمایش"ماه برترک اسب پیر" به کارگردانی غریب منوچهری از اردبیل، ونمایش"پلاک ٨" به کارگردانی سعید آقایی خراسان شمالی از جمله نمایش های منتخب برای رقابت در جشنواره تئاتر رضوی هستند.

دبیرسیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، همچنین، نمایش"جاده ی کناره" به کارگردانی محمد حسن زاده از خراسان رضوی،نمایش"سال گذشته در حرم" به کارگردانی مسعود احمدی از فارس، نمایش"...درباران آمد" به کارگردانی اصغر گروسی از فارس و نمایش "سنگ بست" به کارگردانی رضا خدادادبیگی از سیستان و بلوچستان را از دیگر نمایش های منتخب برای رقابت در جشنواره تئاتر رضوی نام برد.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی٧، ٨ و ٩ شهریور ماه در خراسان شمالی( بجنورد) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار