فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف کالای احتکار به ارزش 137 میلیارد ریال در شهرستان های اسفراین و شیروان خبر داد و گفت: بیشترین کشفیات در اسفراین بوده است.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 20 August 2018

سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیر قانونی تعداد قابل توجهی اقلام مصرفی در یک انبار غیر مجاز در شهرستان اسفراین نموده بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران به همراه کارشناسان مربوطه با هماهنگی مقام قضائی، به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۹۷۰ عدد لنت خودرو، 2 هزار و 520 کیلو گرم برنج پاکستانی، مقدار ۵۰۰ کیسه ۲۰ کیلویی نمک و ۱۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر احتکار شده کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی خرسان شمالی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده 135 میلیارد ریال اعلام شد، اظهار داشت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
وی همچنین از کشف مواد خوراکی و شوینده احتکار شده به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال از 6 انبار حاوی انواع مواد خوراکی و شوینده قاچاق در شهرستان شیروان خبر داد.
وی افزود: در بازرسی از این انبارها 30 تن انواع مواد خوراکی احتکار شده از جمله قند، حبوبات، شکر، برنج و روغن کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می کند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبار ها سریعا موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار