مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ۵۵ روستای این استان بااعتباری بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری دارای گاز خانگی می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 20 August 2018

حسن رضا میربلوکی در نشست خبری به مناسب آغاز هفته دولت با اشاره به پروژه‌های مورد افتتاح طی این ایام در خراسان شمالی اظهار کرد: ۷۴ پروژه گازرسانی بااعتباری بالغ‌بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به افتتاح می‌رسد.

وی با تشریح این پروژه‌ها گفت: ۵۵ روستای خراسان شمالی از شهرستان ۶ این استان بااعتباری بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان و بیش از ۵  هزار ۱۰۰ انشعاب جشن گازرسانی در هفته دولت سال جاری برپا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی همچنین از گازرسانی به ۳ شهرک صنعتی سیساب، عباس‌آباد و محمدزاده بااعتباری بالغ‌بر ۴۴۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: ۱۴ واحد عمده صنعتی نیز بااعتباری بالغ‌بر ۴۹۸ میلیون تومان گاز کشی می‌شود و جایگزین مصرف ۵۶۲ هزار لیتر سوخت مایع این مصرف‌کنندگان می‌شود.

وی ادامه داد: دو ساختمان پست امداد صفی‌آباد و شوقان بااعتبار ۴۶۵ میلیون تومانی نیز در این هفته افتتاح می‌شود و آخرین ساختمان پست امداد سنخواست نیز طی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

میربلوکی مجموع روستاهای باقیمانده به جهت گاز کشی تا انتهای امسال را ۲۴ روستا عنوان کرد و گفت: ۱۲ میلیارد تومان برآورد مالی این اقدام است تا بتوانیم ضریب نفوذ فعلی گازرسانی روستایی خراسان شمالی را از ۹۷ به ۱۰۰ درصد برسانیم.

گفتنی است هدف‌گذاری انجام‌شده برای اتمام گازرسانی‌ها در خراسان شمالی پایان سال جاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار