همزمان با هفته دولت؛
۱۹۰ پروژه بااعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد ریال در شهرستان‌های شیروان و اسفراین هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 20 August 2018

امین رضا مرآتی در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و همچنین روز کارمند، گفت: هفته دولت زمانی مناسب برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرائی و اطلاع‌رسانی به مردم بوده است.

وی بابیان اینکه دولت خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کرده است تصریح کرد: ۱۸ دستگاه اجرایی پروژه افتتاحی دارند که در بین آنها ادارات  راه، مخابرات آبفای شهری و شرکت توزیع برق بیشترین اعتبارات را جذب و هزینه پروژه‌ها کرده‌اند.

وی بابیان اینکه ۱۰۱۹ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود افزود: بالغ‌بر ۲۰ درصد عملیات عمرانی پروژه مسکن مهر در دولت نهم و دهم بوده و ۸۰ درصد عملیات اجرایی در دولت تدبیر و امید انجام‌شده است.

مرآتی فرماندار با اشاره به این‌که ۴۳ درصد از اعتبارات شهرستان به حوزه آب اختصاص داده‌شده است افزود: طی روزهای آینده بیش از ۴۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی سال ۹۷ تخصیص خواهد یافت.

وی گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته فرمانداری در مقدار تخصیص به دستگاه‌های مختلف ورود خواهد کرد و تخصیص‌ها به پروژه‌ها مساوی نخواهد بود و بر اساس اقدامات انجام‌شده و پیگیری‌ها تخصیص خواهد یافت.

تحویل ۱۰۱۹ واحد مسکن به متقاضیان، احداث ۸۳ واحد مسکن روستایی، احداث دو سالن ورزشی برای دانش آموزان، نصب و راه‌اندازی و ارتقا ۳۳ سایت BTS، بهره‌برداری از دو طرح مرغ گوشتی و گازرسانی ۵ روستای بخش قوشخانه و صنایع ازجمله طرح‌های افتتاحی شیروان در هفته دولت است.

۱۰۷ پروژه در هفته دولت در شهرستان اسفراین به بهره‌برداری می‌رسد

جواد نوروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه از بهره‌برداری ۱۰۷ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و آموزشی بااعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان اسفراین خبر داد.

 فرماندار اسفراین گفت: در ایام هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تعداد ۱۰۷ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و آموزشی بااعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی از ضعیف بودن این شهرستان در حوزه اشتغال در بخش خدمات خبر داد و افزود: با توجه به خشکسالی‌های پی‌درپی در این شهرستان و از طرفی نیز بیش از ۴۲ درصد ابنیه‌های تاریخی و مذهبی و گردشگری در این شهرستان قرار دارند بایستی برای اشتغال در حوزه خدمات گام‌های بلندی برداشته شود و با برنامه‌ریزی مدون اشتغال خوبی در این حوزه در شهرستان ایجاد کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار