مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اعزام کاروان های سلامت به روستاهای استان گفت: تاکنون2 کاروان سلامت به مناسبت هفته دولت به مناطق روستایی اعزام شدند و به 650 نفر خدمات رسانی کرده اند.
کد خبر: ۶۴۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 29 August 2018

محسن نجات روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمات این کاروان رایگان است اظهار داشت: در مدت باقیمانده از هفته دولت، 2 کاروان سلامت متشکل از پزشک متخصص و عمومی، پرستار، ماما، روانشناس و کارشناس های دارو و بهداشت به مردم روستاها خدمات رسانی می کنند.
وی با بیان اینکه کاروان سلامت در یک روستا از هر شهرستان استان حضور می یابد افزود: این کاروان تا کنون در 6 روستای استان حضور یافته است و به 650 نفر خدمات رایگان ارائه داده است.

* توزیع بسته های حمایتی
نجات خاطرنشان کرد: امروز هم کاروان سلامت راهی روستاهای گرمه و اسفراین می شود و البته معمولا علاوه بر اهالی همان روستا، ساکنان روستاهای اطراف هم خدمات رسانی می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: علاوه بر معاینه رایگان مردم، بسته های حمایتی و معیشتی هم میان خانواده های نیازمند روستاها توزیع می شود.
وی تصریح کرد: در هر روستا پنج تا 10 بسته حمایتی میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

* جشنواره آموزش امداد در بجنورد در حال برگزاری است
نجات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جشنواره آموزش امداد و کمک های اولیه برای ارتقای آشنایی مردم با امداد و نجات در بجنورد در حال برگزاری است.
نجات اظهار داشت: جشنواره آموزش امداد و کمک های اولیه در شهربازی بجنورد از شب گذشته آغاز شده و تا 9 شهریور ماه جاری ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه ساعت فعالیت این جشنواره 18 تا 23 است گفت: در این جشنواره، مراجعه کنندگان آموزش های امداد و کمک های اولیه را به روش چهره به چهره فرا می گیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار