نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع «روزی حلال»، پنج‌شنبه ‌شب با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در بجنورد پایان یافت.
کد خبر: ۶۵۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴ 08 September 2018

نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع «روزی حلال»، پنج‌شنبه ‌شب با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در بجنورد پایان یافت. بر اساس اعلام هیئت داوران، در بخش کارتون، «جابر اسدی» از تبریز، «طاهر شعبانی» از همدان و «مهناز یزدانی» از اصفهان به‌عنوان برگزیده معرفی شدند. همچنین در این بخش، «سجاد رافعی»، «مجتبی فیضی»، «محمود نظری»، «محمد حسین اکبری»، «محمد افلاک»، «مجاهده پورشمسیان»، «ناهید مقصودی»، «پویا عبدلی»، «سامان احمدی» و «رضا حمیدی مطلق» به‌ عنوان هنرمندان شایسته تقدیر معرفی شدند. در این بخش، «حامد مرتضوی» جایزه دبیرخانه را از آن خود کرد. در بخش کاریکاتور، «داوود هوشمند» از قوچان، «عقیل رستگاری» از آشخانه و «سامان ترابی» از اهواز به‌عنوان برگزیده و «ابوالقاسم تهانیان»، «عارف نیازی» و «نادر رحمانی» به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند. در این بخش، جایزه دبیرخانه جشنواره به «سید تقی رضایی» اهدا شد.
«خباز» استاندار خراسان شمالی در آیین ‏پایانی این جشنواره گفت: هنر ابزاری برای ایجاد نشاط در جامعه است و هنرمندان به ویژه کارتونیست ها با آثار طنز خود می توانند سبب سرزندگی جامعه شوند. «ضامنی» معاون فرهنگی، هنری اداره کل ‏امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری هم گفت: از مسئولان خراسان شمالی انتظار می رود بجنورد را به عنوان شهر خلاق معرفی کنند تا شاهد توسعه اقتصادی این شهر باشیم.
«نمازی» رئیس حوزه هنری خراسان شمالی هم با اشاره به این که یکی از نسخه‌های مهم اقتصاد اسلامی، کسب ‏روزی حلال است، گفت: نهمین جشنواره سراسری کاریکاتور با این هدف برگزار شد که به تأثیرات ‏روزی حلال در زندگی فردی و اجتماعی بپردازیم.‏/روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار