حجت الاسلام محمد صالحی نیا :
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان به دهه اول محرم در سطح استان ۱۰ محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 11 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ،حجت الاسلام محمد صالحی نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در ایام محرم و با رایزنی های انجام شده در سطح شهرستان ها و برخی از بخش‌ها در مجموع ۱۰ محفل معنوی انس با قرآن برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برپایی محفل انس با قرآن یکی از محورهای طرح بصیرت عاشورایی است، افزود: باید تلاش کنیم تا در ایام محرم که فعالیت هیات مذهبی بیشتر بوده که عمده اعضای آن را جوانان تشکیل می‌دهند توجه به مباحث قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن رونق بیشتری بگیرد.
صالحی نیا با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، ادامه داد: هرچه فرهنگ قرآنی در جامعه بیشتر ترویج و توسعه یابد به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: ایام محرم فرصتی مناسبی برای گسترش فرهنگ قرآنی بوده که در این راستا باید محافل انس با قرآن هرسال بهتر از سال گذشته و باشکوه تر برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار