باحضور استاندار خراسان شمالی، نشست اعضای هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی و فرمانداری های استان،برگزار و برخی مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای استان که مورد ایراد قانونی فرمانداری ها واقع شده بود، بررسی شد.
کد خبر: ۶۵۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 12 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، این نشست عصر سه شنبه با حضور دکتر خباز استاندار، حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری، علی اکبری نماینده مجلس، علیرضا باغچقی نماینده شورای اسلامی استان در این هیئت و رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد و در آن درباره برخی مصوبات شورا که با مخالفت فرمانداری مواجه شده است، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
استاندار در این نشست خواستار آن شد تا در جلسات بعدی، نمایندگان شوراها و فرمانداری های هر شهرستان حضور یابند تا اعضای هیئت حل اختلاف، شنوای دلایل هر یک از آن ها باشند و در ادامه بتوانند رأی نهایی خود را با توجه به ادله و مستندات قانونی ارائه شده از سوی طرفین، صادر و ابلاغ کنند.
بررسی اختلاف شورای شهر و فرمانداری بجنورد درخصوص تغییر تعرفه آب بها، تخفیف در عوارض شهری، واگذاری برخی اراضی بدون طی تشریفات قانونی و جذب نیروی جدید ازجمله پرونده های مطرح در این نشست بود که در مورد هر یک، تصمیمات لازم اتخاذ شد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار