عوامل اورژانس 115 شیروان که دیشب با تماسی تلفنی، در منزل یک بیمار حضور یافته بودند، مورد حمله خانواده وی قرار گرفتند که منجر به مصدومیت یکی از آنان شد.
کد خبر: ۶۵۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 15 September 2018

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی با تایید این مطلب گفت: پس از حضور نیروهای اورژانس شهری شیروان در محل، خانواده بیمار بدون توجه به نیاز تخصصی بیمار، درخواست انتقال وی به بیمارستان را داشتند و وقتی با امتناع عوامل اورژانس رو به رو شدند، شروع به فحاشی کرده و با آنان به شیوه نامناسبی برخورد کردند.
دکتر تقی دولت آبادی افزود: نیروهای اورژانس پس از مواجهه با این وضعیت قصد ترک محل را داشتند که ناگهان فردی با سنگ به آمبولانس آنان حمله ور شد.
وی افزود: در این حادثه، شیشه های آمبولانس شکسته شده و در درگیری فیزیکی، یکی از تکنسین های اورژانس از ناحیه بینی صدمه دید.
وی افزود: پس از این رفتار خارج از شئون، عوامل اورژانس بدون انتقال بیمار، که حال چندان نامساعدی هم نداشت، محل را ترک کردند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی اظهار داشت: بررسی زوایای این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.
شهر شیروان دارای 2 بیمارستان است.
در استان خراسان شمالی 41 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس 115 فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار