رضا رضایی :
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با صدور مجوز یک دو هفته‌ نامه و یک پایگاه خبری از سوی هیات نظارت بر مطبوعات شمار رسانه‌های دارای مجوز این استان به ۲۷ رسانه رسید.
کد خبر: ۶۵۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 23 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی  ؛ رضا رضایی، اظهار کرد: دو هفته‌نامه محلی «سپهر اسفراین» با گستره توزیع اسفراین؛ به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی میثم لعل عوض پور و پایگاه خبری «صبح سمنگان» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی احمد شیر زاده در شهرستان مانه و سملقان، از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز خود را دریافت کردند.

رضایی، بابیان اینکه با صدور مجوز این دو رسانه، شمار رسانه‌های دارای مجوز این استان از ۲۵ به ۲۷ رسانه افزایش‌یافته است، اظهار داشت: هم‌اکنون خراسان شمالی دارای ۴ روزنامه، ۵ هفته‌نامه، ۲ دو هفته‌نامه، ۴ ماهنامه، ۳ فصلنامه و ۹ پایگاه خبری دارای مجوز می باشد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون از مجموع یک هزار و ۲۶۶ درخواست رسانه در سطح کشور تنها ۲ درخواست مربوط به خراسان شمالی است و این استان هیچ متقاضی دیگری ندارد.

رضایی، با توجه به اقدامات مؤثر خانه مطبوعات استان و توجه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع آموزش دوره‌های روزنامه‌نگاری در ۶ ماهه نخست امسال تصریح کرد: ثمره این تلاش‌های آموزشی با ماندگاری رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مکتوب ملموس‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار