محمود ثمینی :
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن اشاره به مواردی همچون ابراز گله مندی کامیونداران از برخی مسائل حادث شده در جاده ها گفت: کامیونداران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.
کد خبر: ۶۶۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 01 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمود ثمینی در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای استان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی کامیونداران اظهار داشت:هرازگاهی مطالبی از سوی کامیونداران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده ها و سنگ پرانی مطرح می شود که با پیگیری های انجام گرفته، اکنون تمام جاده ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.
وی افزود: نیروهای انتظامی امنیت لازم را برقرار کرده اند و اگر در مقطعی هم غفلتی روی گرفت، کامیونداران می توانند همکاری های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع ترین زمان ممکن برخورد های قضایی انجام شود.
ثمینی حمل و نقل را جزو حیاتی ترین شریان های کشور دانست و افزود: تامین تمام نیازهای اصلی مردم و کشور توسط همین کامیونداران جابه جا می شود و کامیونداران ما نیز فقط خواستار مطرح کردن نگرانی و دغدغه هایشان از جمله تامین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بوده اند که مسئولان به دنبال برطرف کردن و یپگیری این مشکلات هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار