استاندار خراسان شمالی شامگاه دوشنبه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و شماری از مدیران ستادی و اجرایی، از چند واحد دانشگاهی در مرکز استان دیدن کردند و پیگیر حل مشکلات این مراکز شدند.
کد خبر: ۶۶۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 02 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مقام عالی دولت در استان در این بازدیدها با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید ضرورت حل مشکلات دانشجویان را یادآور شد و به خبرنگار صداوسیمای استان گفت: شرایط ارتقای کیفیت و سطح علمی دانشگاه های استان فراهم است و باید با هم افزایی و تعامل همه دستگاه ها زمینه تحقق این اهداف را فراهم کرد.
محمدرضا خباز لزوم بهره مندی حداکثری دانشگاه های استان از امکانات یکدیگر برای پوشش نقاط ضعف و کمبودها را گوشزد کرد و ادامه داد: به عنوان مثال، در این بازدید هم مقرر شد از ظرفیت مازاد خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاد برای استقرار دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران استفاده شود و مدیران استانی نیز درباره تامین امنیت مطلوب، تقویت سیستم روشنایی مسیر، فیبر نوری، بهبود وضعیت ایاب و ذهاب دانشجویان و حل نواقص راه های دسترسی قول مساعد دادند.
دکتر خباز تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به مشهد می توان با افزایش کیفیت و سطح علمی دانشگاه های استان و توسعه تحصیلات مقاطع تکمیلی دانشجویان بیشتری را جذب و از ظرفیت های ایجادشده سال های قبل به نحو مناسبی بهره برداری کرد.
در این برنامه بازدید، استاندار به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران ستادی و اجرایی مرتبط، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، دانشگاه پیام نور مرکز استان، آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه انقلاب، دانشکده علوم قرآنی، دانشکده پرستاری و مامایی و دندانپزشکی بجنورد دیدن کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار