سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: دستگاه های اجرایی استان پاسخگویی درست و دقیق به مردم داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 02 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمود ثمینی در آیین تکریم و معارفه فرماندار مانه و سملقان اظهار داشت: پاسخگویی درست به معنای این نیست که تمام انتظارات غیر عملی مردم را هم برآورده کنیم اما باید با مردم با عزت و احترام برخورد کرد و از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات آنان قدم برداشت.
وی افزود: امروز خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی یکی از خطیرترین و حساس ترین و شاید بهترین فرصتی است که خداوند در اختیار مدیران و تمامی خدمتگزاران مردم قرار داده است.
ثمینی با بیان این که در حال حاضر مناطق روستایی دارای خدمات راه دسترسی، آب، برق، گاز و تلفن هستند، خاطرنشان کرد: با یک نگاه گذرا می توان متوجه شد که قبل از انقلاب در مناطق شهری و روستایی کشور توسعه ای وجود نداشته اما امروز پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و به رغم منابع محدود شاهد حرکت های جهادگونه ای در مناطق شهری و روستایی هستیم.
وی تصریح کرد: امروز مردم ما شاهد خدمات خادمان خود در نظام جمهوری اسلامی هستند و این در حالیست که مردم در هشت سال دفاع مقدس پشتوانه این نظام بودند که توانستند با دستورات امام راحل (ره) از این نظام و انقلاب پشتیبانی کنند و امروز به نقطه ای رسیده ایم که در جهان برای تمامی حوزه ها حرف هایی برای گفتن داریم.
ثمینی افزود: امروز بحث تحریم های ایران مبحث جدیدی نیست اما ما با قوت روی پای خود ایستاده ایم لذا همین عامل موجب شده تا استکبار جهانی توان حمله نظامی به این کشور نداشته باشد لذا باید در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری از این شرایط اقتصادی نیز عبور کنیم.
فرماندار جدید شهرستان مانه و سملقان نیز گفت: تغییر و تحول در هر سیستم اداری وجود دارد و تا زمانی که مسئولیتی را می پذیرید، باید با تمام توان برای این مردم قدرشناس خدمت کرد.
محمودرضا معموری اظهار داشت:شهرستان مانه و سملقان ظرفیت های خوبی در حوزه های گردشگری و کشاورزی دارد که این عوامل می تواند موجب تسریع در توسعه و شکوفایی این منطقه شود.
در این نشست، از زحمات غلامرضا عوض زاده فرماندار سابق قدردانی و محمودرضا معموری به عنوان فرماندار جدید شهرستان مانه و سملقان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار