با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد؛
با حضور استاندار خراسان شمالی مراسم تجلیل از نفرات برتر دومین جشنواره ورزشی کارکنان مجموعه استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 14 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، دکتر محمدرضا خباز در این مراسم اظهار داشت: ورزش در اسلام ارزش است و ورزشکار فردی ارزشمند در جامعه قلمداد می شود و تجلیل از افراد برتر در حوزه های مختلف ورزشی حرکتی عقلانی و منطقی است.
وی افزود: ورزش آثار مثبت فردی و اجتماعی زیادی را به دنبال دارد که ایجاد شادی و نشاط فردی اولین اثر آن است و هم چنین موجب افزایش روحیه و پشتکار در افراد می شود.
وی ادامه داد: پیگیری مباحث ورزشی با رویکرد خانوادگی موجب افزایش انسجام و همبستگی کارکنان یک مجموعه می شود و در واقع می تواند بنیانگذار کارهای جمعی باشد.
دکتر خباز با بیان این که اسب سواری، تیراندازی و شنا از سوی پیامبر اکرم(ص) مورد تاکید بوده است، تصریح کرد: در قرآن کریم بر ارزش وجود قوت بدنی و نشاط روحی بارها تاکید شده است که ورزش می تواند موجب تحقق این عوامل شود بنابراین نوعی عبادت است.
وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما با پیروی از بزرگانی مانند پوریای ولی و جهان پهلوان تختی و هم چنین با غلبه بر هوای نفس خود به عنوان دشمن درونی، می توانند روحیه انسان دوستانه خود را تقویت کنند.
وی تصریح کرد: امروز ورزش از جنبه سیاسی نیز حائز اهمیت است و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی در میادین مختلف ورزشی موجب غرور ملی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار