یک مسئول خبر داد:
تسهیلات جدیدی برای احیای بافت فرسوده در استان ابلاغ شد. سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی به خبرنگار ما گفت: 200 فقره تسهیلات به سازی و نوسازی بافت فرسوده شهری به استان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۶۷۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 23 October 2018

تسهیلات جدیدی برای احیای بافت فرسوده در استان ابلاغ شد. سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی به خبرنگار ما گفت: 200 فقره تسهیلات به سازی و نوسازی بافت فرسوده شهری به استان ابلاغ شده است. «عمادیانفر» اضافه کرد: این امر با توجه به پیگیری های این اداره کل در خصوص افزایش تسهیلات به سازی و نوسازی بافت فرسوده شهری به منظور همکاری با معرفی شدگان برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده شهری انجام شده است.
وی با بیان این که این تسهیلات برای پروژه های 229 واحدی «ارمغان» بجنورد و 108 واحدی «حکیم» شیروان است، افزود: این تسهیلات با موافقت شرکت باز آفرینی شهری ایران به استان اختصاص داده شده است. وی با بیان این که افزایش سهمیه تسهیلات به سازی و نوسازی بافت فرسوده از محل اعتبارات بانک مسکن تامین می شود، ادامه داد: تسهیلات مورد نظر برای شهر بجنورد 40 میلیون تومان و برای شیروان 30 میلیون تومان است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار