رئیس اتحادیه فرش:
رئیس اتحادیه فرش بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که 13 هزار بافنده فرش دست باف در بجنورد دارای کارت صنعت گری هستند که از این میزان تنها 7 هزار بافنده فعالند، تصریح کرد: تعداد بافندگانی که تحت پوشش بیمه قرار دارند، هزار و 800 نفر است.
کد خبر: ۶۷۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 25 October 2018

74 درصد بافندگان فرش دست باف بجنورد تحت پوشش بیمه قرار ندارند.رئیس اتحادیه فرش بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که 13 هزار بافنده فرش دست باف در بجنورد دارای کارت صنعت گری هستند که از این میزان تنها 7 هزار بافنده فعالند، تصریح کرد: تعداد بافندگانی که تحت پوشش بیمه قرار دارند، هزار و 800 نفر است.«محمدی» افزایش 2 تا 3 برابری قیمت مواد اولیه را از مشکلات مهم و اساسی در این زمینه بیان کرد و افزود: این امر که ناشی از نوسانات ارزی است، سبب شده در بازار با قیمت های کاذب و متفاوت فرش رو به رو شویم.
وی ادامه داد: البته نوسانات ارزی موجب شده بازار فروش این محصول از حالت رکود خارج شود اما به واسطه شرایط بازار بافندگان با قیمت های مختلف به عرضه تولیدات خود اقدام می کنند. وی خاطرنشان کرد: سالانه حدود 3 هزار مترمربع فرش دست باف بافته و از این میزان هزار مترمربع دپو می شود./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار